Λυπούμαστε. Δεν βρήκαμε κάτι.

  • ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΣΤΟ ΣΗΜΕΡΑ. ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΠΛΗΡΩΣ ΗΛΕΚΤΡΙΚΟ eCANTER ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ ΕΦΟΔΙΑΣΤΙΚΗΣ DHL, DB SCHENKER, RHENUS ΚΑΙ DACHSER.

ΤΑ ΠΡΩΤΑ ΑΜΙΓΩΣ ΗΛΕΚΤΡΟΚΙΝΗΤΑ FUSO eCANTER ΜΑΖΙΚΗΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΠΟΥ ΚΥΚΛΟΦΟΡΟΥΝ ΣΤΟΥΣ ΕΥΡΩΠΑΪΚΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝΤΑΙ ΠΛΕΟΝ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΚΟΛΟΣΣΟΥΣ ΤΗΣ ΕΦΟΔΙΑΣΤΙΚΗΣ DHL, DB SCHENKER, RHENUS ΚΑΙ DACHSER.

Με μηδενικές εκπομπές καυσαερίων και σχεδόν αθόρυβο, κάπως έτσι διαμορφώνεται το μέλλον της ευρωπαϊκής αστικής εφοδιαστικής, και ξεκινάει τώρα! Τουλάχιστον, σε ό,τι έχει να κάνει με τα 14 πλήρως ηλεκτροκίνητα FUSO eCanter που παραδόθηκαν σήμερα στο Βερολίνο στις τέσσερις μεγάλες διεθνείς εταιρείες εφοδιαστικής: τη Deutsche Post DHL, την DB Schenker, τη Rhenus Group και τη Dachser. Το γεγονός αυτό κάνει το eCanter, με μικτό βάρος οχήματος 7,49 τόνων, επισήμως το πρώτο αμιγώς ηλεκτροκίνητο φορτηγό που παράγεται μαζικά για την ευρωπαϊκή αγορά.

Με την αγορά των eCanter, οι πελάτες παραλαμβάνουν ένα απόλυτα πρακτικό και εξελιγμένο όχημα που έχει ήδη διανύσει περισσότερα από 90.000 χιλιόμετρα δοκιμών. Για το σκοπό αυτό, διενεργήθηκαν εντατικές δοκιμές από πελάτες σε μοντέλα προπαραγωγής στην Πορτογαλία και τη Γερμανία από το 2014 έως το 2017. Τα δεδομένα, η εμπειρία και τα ευρήματα που συγκεντρώθηκαν κατά τη συνήθη καθημερινή χρήση στην εφοδιαστική ενσωματώθηκαν στην ανάπτυξη της τρέχουσας έκδοσης FUSO eCanter που παράγεται σε μικρή σειρά. Από τον Ιούλιο αυτού του έτους, η ηλεκτροκίνητη έκδοση έχει ενσωματωθεί πλήρως στη γραμμή παραγωγής του συμβατικού Canter στο εργοστάσιό μας στο Tramagal της Πορτογαλίας. Έτσι, όλα τα Canter και eCanter για την ευρωπαϊκή αγορά είναι «Made in Europe».

Η ΧΡΗΣΗ ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΩΝ ΜΗΧΑΝΙΣΜΩΝ ΜΕΤΑΔΟΣΗΣ, ΟΠΩΣ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΕΓΚΑΤΕΣΤΗΜΕΝΟΙ ΣΤΑ ΠΛΗΡΩΣ ΗΛΕΚΤΡΙΚΑ FUSO eCANTER, ΔΙΑΔΡΑΜΑΤΙΖΕΙ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΡΟΛΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΤΕΥΞΗ ΤΟΥ ΑΠΩΤΕΡΟΥ ΣΤΟΧΟΥ ΤΟΥ ΟΜΙΛΟΥ ΜΑΣ ΝΑ ΕΞΑΛΕΙΨΕΙ ΤΙΣ ΕΚΠΟΜΠΕΣ ΠΟΥ ΣΥΝΔΕΟΝΤΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΕΦΟΔΙΑΣΤΙΚΗ ΜΕΧΡΙ ΤΟ 2050. Η DHL FREIGHT ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΦΑΣΙΣΜΕΝΗ ΝΑ ΠΡΑΞΕΙ ΤΑ ΔΕΟΝΤΑ.
Uwe Brinks, Διευθύνων Σύμβουλος της DHL Freight

ΤΑ FUSO eCANTER ΑΝΤΙΚΑΘΙΣΤΟΥΝ ΤΑ ΠΡΟΓΕΝΕΣΤΕΡΑ ΜΟΝΤΕΛΑ ΣΥΜΒΑΤΙΚΗΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗΣ

Ο Uwe Brinks, Διευθύνων Σύμβουλος της DHL Freight, θεωρεί τα έξι eCanter τον καθοριστικό ακρογωνιαίο λίθο για τον όμιλό του: «Η χρήση εναλλακτικών μηχανισμών μετάδοσης, όπως αυτοί που είναι εγκατεστημένοι στα πλήρως ηλεκτρικά FUSO eCanter, είναι καίριας σημασίας για την επίτευξη του απώτερου στόχου του ομίλου μας να εξαλείψει τις εκπομπές που συνδέονται με την εφοδιαστική μέχρι το 2050. Η DHL Freight είναι αποφασισμένη να πράξει τα δέοντα.»

Ως εκ τούτου, δύο από τα οχήματα θα διατεθούν στην DHL Freight και στο μέλλον θα παραδίδουν βαρέα εμπορεύματα γενικού φορτίου, όπως ηλεκτρικές ή μεγάλες οικιακές συσκευές, σε επαγγελματίες και ιδιώτες πελάτες σε δρομολόγια μέσα στην πόλη για το υποκατάστημα του Βερολίνου.

«Με τη βοήθεια του eCanter, επιδιώκουμε να μειώσουμε τις εκπομπές καυσαερίων και τους ατμοσφαιρικούς ρύπους στις μεταφορές μας και να περιορίσουμε έτσι, τόσο το δικό μας ανθρακικό αποτύπωμα όσο και αυτό των πελατών μας», εξηγεί ο Uwe Brinks. Τα άλλα τέσσερα eCanter χρησιμοποιούνται επίσης στο κέντρο του Βερολίνου. Εξασφαλίζουν τις παραδόσεις σε εταιρείες και μεγάλους πελάτες για το τμήμα δεμάτων της DHL. Δεν προβλέπεται ειδική μεταχείριση για τα νέα ηλεκτρικά φορτηγά, αντίθετα η DHL σχεδιάζει να τα ενσωματώσει πλήρως στις δραστηριότητές της και να αντικαταστήσει τα συμβατικά οχήματα με αυτά στα αντίστοιχα δρομολόγια.

ΤΟ FUSO eCANTER ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙ ΤΗΝ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΤΟΥ

Η ιδιότητά του ως εξελιγμένο όχημα μαζικής παραγωγής έκανε την απόφαση υπέρ του FUSO eCanter εύκολη για την DB Schenker, όπως αναφέρει ο Ewald Kaiser, Επιχειρησιακός Διευθυντής της DB Schenker AG: «Στη DB Schenker, καταβάλλουμε όλες μας τις προσπάθειες αδιάλειπτα εδώ και χρόνια προκειμένου να γίνουμε ο κορυφαίος πάροχος πράσινης εφοδιαστικής παγκοσμίως για τους πελάτες μας. Η χρήση του νέου eCanter αποτελεί, συνεπώς για εμάς, το επόμενο εύλογο βήμα για να επεκτείνουμε περαιτέρω τις υπάρχουσες φιλικές προς το περιβάλλον λύσεις μας στις χερσαίες μεταφορές, ώστε να είμαστε σε θέση να επιτύχουμε τον στόχο μας να μειώσουμε το ανθρακικό αποτύπωμα ολόκληρης της εφοδιαστικής αλυσίδας μας κατά 30%.» Για τον λόγο αυτό, η DB Schenker θα δοκιμάσει εντατικά την απόδοση των τριών eCanter που έχει στην κατοχή της για τα επόμενα δύο χρόνια για την εφοδιαστική μέσα στις πόλεις, συμπεριλαμβανομένου του Βερολίνου.

Ο όμιλος Rhenus σκοπεύει επίσης να χρησιμοποιήσει τρία FUSO eCanter στο Βερολίνο. Ο Nicolas Rottmann, Διευθύνων σύμβουλος της Rhenus Home Delivery, ανυπομονεί να δει πώς θα τα πάνε τα ηλεκτρικά φορτηγά: «Στη Rhenus Home Delivery, ακολουθούμε μια βιώσιμη εταιρική φιλοσοφία. Εκτός από την εισαγωγή της παράδοσης χωρίς τη χρήση εντύπων, αναζητούμε εδώ και αρκετό καιρό εναλλακτικές επιλογές αυτοκίνησης φιλικές προς το περιβάλλον. Το eCanter μας δίνει τώρα την ευκαιρία να δοκιμάσουμε τη χρήση ηλεκτρικών οχημάτων με μπαταρία στο στόλο μας».

Στο τμήμα Home Delivery, τα πλήρως ηλεκτρικά φορτηγά θα παραδίδουν στο μέλλον έπιπλα, ηλεκτρονικά είδη ευρείας κατανάλωσης, οικιακές συσκευές καθώς και αθλητικό εξοπλισμό μέσα στην πόλη του Βερολίνου. Ο Nicolas Rottmann θεωρεί ότι στην προκειμένη περίπτωση οι συνθήκες για τη χρήση του eCanter είναι ιδανικές: «Λόγω της μικρής απόστασης από την κεντρική αποθήκη στο Hoppegarten μέχρι τους τελικούς μας πελάτες, η χρήση ενός βιώσιμου, πλήρως ηλεκτρικού οχήματος εντός του αστικού ιστού του Βερολίνου αποτελεί εξαιρετική επιλογή».

ΤΟ FUSO eCANTER ΑΚΡΟΓΩΝΙΑΙΟΣ ΛΙΘΟΣ ΓΙΑ ΝΕΕΣ ΛΥΣΕΙΣ ΕΦΟΔΙΑΣΤΙΚΗΣ

Δύο ακόμη FUSO eCanter θα παραδοθούν σε μεταφορικές εταιρείες που συνεργάζονται με την Dachser. «Τα οχήματα είναι οι ακρογωνιαίοι λίθοι του προγράμματός μας με τίτλο: «Διανομές μέσα στην πόλη» και συμπληρώνουν την καινοτόμο και βιώσιμη πρότασή μας για τις παραδόσεις στα κέντρα των πόλεων», εξηγεί ο Stefan Hohm, Διευθυντής του τμήματος Εταιρικών λύσεων, έρευνας και ανάπτυξης της Dachser SE.& «Αυτό που μας ενδιαφέρει είναι να βρούμε το πλέον κατάλληλο μείγμα οχημάτων για κάθε πόλη και να συνδυάσουμε τον στόλο με μικρούς κόμβους στο κέντρο της πόλης».

Για τον λόγο αυτό, η μελλοντική δουλειά των eCanter είναι οι βασικές μεταφορές γενικών φορτίων στο τελευταίο χιλιόμετρο. Για παράδειγμα, παραδίδουν παλέτες με βιομηχανικά προϊόντα είτε σε μικρά κεντρικά σημεία αποθήκευσης είτε απευθείας στον πελάτη. Κατά τη διάρκεια της επιστροφής τους, παραλαμβάνουν εμπορεύματα και τα μεταφέρουν στα υποκαταστήματα Dachser.

ΤΟ FUSO eCANTER ΠΑΡΕΧΕΤΑΙ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΙΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΤΗΣ DAIMLER

Ο Stefan Hohm θεωρεί επίσης ότι το eCanter είναι ο σωστός συνδυασμός καινοτομίας και δοκιμασμένων υπηρεσιών: «Επιλέξαμε το FUSO eCanter επειδή είναι το πρώτο ηλεκτρικό φορτηγό μαζικής παραγωγής και θα δώσει έτσι ώθηση σε ολόκληρη την κατηγορία των επαγγελματικών οχημάτων. Επιπλέον, η Daimler CharterWay είναι ένας μακροχρόνιος συνεργάτης του στόλου μας, στον οποίο μπορούμε να βασιστούμε και όσον αφορά την αστική εφοδιαστική του μέλλοντος».

Όπως και με τα άλλα φορτηγά του ομίλου Mercedes-Benz, οι τέσσερις εταιρείες εφοδιαστικής μπορούν επίσης να βασίζονται στις συνήθεις υπηρεσίες και την υποστήριξη για το νέο FUSO eCanter. Για παράδειγμα, το eCanter παρέχεται με μακροχρόνια μίσθωση 24 μηνών μέσω της Mercedes-Benz CharterWay, των ειδικών του τμήματος μίσθωσης επαγγελματικών οχημάτων της Daimler AG.

Τους επόμενους μήνες, πάνω από 150 FUSO eCanter με διαφορετικές παραλλαγές διαμόρφωσης για ποικίλες χρήσεις θα παραδοθούν σε πελάτες σε όλη την Ευρώπη.