Λυπούμαστε. Δεν βρήκαμε κάτι.
Με τις μικρότερες εξωτερικές διαστάσεις το FUSO Canter 6,0 t είναι ο απόλυτος ειδικός για μεταφορές με υψηλές απαιτήσεις ωφέλιμου φορτίου ενώ αποτελεί πραγματική εξαίρεση στην κατηγορία του. Αυτό το στιβαρό και ευκίνητο ελαφρύ φορτηγό τα βγάζει πέρα χωρίς καμία δυσκολία ακόμη και στις πιο απαιτητικές μεταφορές με βαριά φορτία σε στενούς δρόμους.
Παρόλο που το Canter 6,0 t με πλάτος καμπίνας μόλις 1,7 m και πλάτος πλαισίου 700 mm κατασκευάζεται σε εξαιρετικά λεπτές διαστάσεις, καταφέρνει με τα τρία διαφορετικά μεταξόνια που διαθέτει – 2.500 mm, 2.800 mm και 3.400 mm- να διατηρεί ταυτόχρονα όλες τις δυνατότητες για διάφορες υπερκατασκευές και ποικίλες εφαρμογές.
Χάρη στο σχεδιασμό του με γνώμονα το βάρος, το Canter 6,0 t καταφέρνει να έχει φέρουσα ικανότητα σασί έως και 3,8 τόνων. Με το χαλύβδινο, σταθερό πλαίσιο τύπου σκάλας σε προφίλ C πάχους 5 mm και τα εντυπωσιακά φορτία άξονα – έως 2.300 kg για τον μπροστινό, έως 4.350 kg για τον πίσω – αποτελεί ιδανική βάση για εφαρμογές με μεγάλο ωφέλιμο φορτίο. Σε όλα τα παραπάνω προστίθεται και το μέγιστο φορτίο ρυμούλκησης έως 3.000 kg με το οποίο το επιτρεπόμενο μικτό βάρος του οχήματος αγγίζει τους 9 τόνους.
Στον βασικό εξοπλισμό του Canter 6,0 t δεν περιλαμβάνεται μόνο το ESP και το ABS, αλλά και το AEBS (Προηγμένο σύστημα πέδησης έκτακτης ανάγκης) και το LDWS (Σύστημα προειδοποίησης αλλαγής λωρίδας). Ο προαιρετικά διαθέσιμος βοηθός στροφής παρέχει επιπλέον ασφάλεια, ειδικά σε αστικές περιοχές.
3S13 | 3S15 | ||||
Καμπίνα | Standard (1,7 m) | Standard (1,7 m) | |||
Τύπος καμπίνας / Καθίσματα | Μονή / 3 | Μονή / 3 | |||
Μεταξόνιο (mm) | 2.500 | 2.800 | 3.400 | 2.500 | 2.800 |
Φέρουσα ικανότητα σασί (kg) | 1.565 | 1.555 | 1.530 | 1.565 | 1.555 |
Μέγιστο μήκος υπερκατασκευής | 3.500 | 3.995 | 4.985 | 3.500 | 3.995 |
Φορτία άξονα (μπροστά/πίσω) | 1.950/2.500 | 1.950/2.500 | |||
Κιβώτιο ταχυτήτων | Μηχανικό κιβώτιο 5 σχέσεων, κιβώτιο διπλού συμπλέκτη DUONIC 6 σχέσεων | Μηχανικό κιβώτιο 5 σχέσεων, κιβώτιο διπλού συμπλέκτη DUONIC 6 σχέσεων | |||
Μέγιστη απόδοση/ροπή στρέψης | 96 Kw (130 PS) / 350 Nm | 110 Kw (150 PS) / 400 Nm | |||
Ελάχιστη ακτίνα στροφής από τοίχωμα σε τοίχωμα (m) | 10,2 | 11,2 | 13 | 10,2 | 11,2 |
3C13 | 3C15 (D) | ||||||||
Καμπίνα | Άνεσης (2,0m) | Άνεσης (2,0m) | |||||||
Τύπος καμπίνας / Καθίσματα | Μονή / 3 | Μονή / 3 | Διπλή / 6 | ||||||
Μεταξόνιο (mm) | 2.500 | 2.800 | 3.400 | 3.850 | 2.500 | 2.800 | 3.400 | 3.850 | 3.400 |
Φέρουσα ικανότητα σασί (kg) | 1.460 | 1.455 | 1.430 | 1.415 | 1.460 | 1.450 | 1.425 | 1.410 | 1.205 |
Μέγιστο μήκος υπερκατασκευής | 3.500 | 3.995 | 4.985 | 5.725 | 3.500 | 3.995 | 4.985 | 5.725 | 3.985 |
Φορτία άξονα (μπροστά/πίσω) | 1.950/2.500 | 1.950/2.500 | |||||||
Κιβώτιο ταχυτήτων | Μηχανικό κιβώτιο 5 σχέσεων, κιβώτιο διπλού συμπλέκτη DUONIC 6 σχέσεων | Μηχανικό κιβώτιο 5 σχέσεων, κιβώτιο διπλού συμπλέκτη DUONIC 6 σχέσεων | |||||||
Μέγιστη απόδοση/ροπή στρέψης | 96 Kw (130 PS) / 350 Nm | 110 Kw (150 PS) / 400 Nm | |||||||
Ελάχιστη ακτίνα στροφής από τοίχωμα σε τοίχωμα (m) | 10 | 11 | 12,6 | 14 | 10 | 11 | 12,6 | 14 | 12,6 |
6S15 | |||
Καμπίνα | Standard (1,7 m) | ||
Τύπος καμπίνας / Καθίσματα | Μονή / 3 | ||
Μεταξόνιο (mm) | 2.500 | 2.800 | 3.400 |
Φέρουσα ικανότητα σασί (kg) | 3.785 | 3.770 | 3.740 |
Μέγιστο μήκος υπερκατασκευής | 3.500 | 3.995 | 4.985 |
Φορτία άξονα (μπροστά/πίσω) | 2.300/4.360 | ||
Κιβώτιο ταχυτήτων | Μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων 5 σχέσεων | ||
Μέγιστη απόδοση/ροπή στρέψης | 110 Kw (150 PS) / 400 Nm | ||
Ελάχιστη ακτίνα στροφής από τοίχωμα σε τοίχωμα (m) | 11,4 | 12,4 | 14,6 |
6C18 (D) | ||||
Καμπίνα | Άνεσης (2,0m) | |||
Τύπος καμπίνας / Kαθίσματα | Μονή / 3 | Διπλά / 7 | ||
Μεταξόνιο (mm) | 3.415 | 3.865 | 3.415 | 3.865 |
Φέρουσα ικανότητα σασί (kg) | 3.685 | 3.665 | 3.465 | 3.445 |
Μέγιστο μήκος υπερκατασκευής (mm) | 5.005 | 5.750 | 4.005 | 4.750 |
Φορτία άξονα (μπροστά/πίσω) | 2.800/5.125 | 2.800/5.070 | 2.800/5.125 | 2.800/5.070 |
Κιβώτιο ταχυτήτων | Μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων 5 σχέσεων | |||
Μέγιστη απόδοση/ροπή στρέψης | 129 Kw (175 PS) / 430 Nm | |||
Ελάχιστη ακτίνα στροφής από τοίχωμα σε τοίχωμα (m) | 14,9 | 16,5 | 14,9 | 16,5 |
Γωνία προσέγγισης/διαφυγής (μπροστά/πίσω) | 35°/25° | |||
Απόσταση από το έδαφος κάτω από τον μπροστινό/πίσω άξονα | 210/185 |
7C15 (D) | 7C18 (D) | |||||||||||
Καμπίνα | Άνεσης (2,0m) | Άνεσης (2,0m) | ||||||||||
Τύπος καμπίνας / Καθίσματα | Μονή / 3 | Διπλά / 7 | Μονή / 3 | Διπλά / 7 | ||||||||
Μεταξόνιο (mm) | 2.800 | 3.400 | 3.850 | 4.300 | 3.850* | 2.800 | 3.400 | 3.850 | 4.300 | 4.750 | 3.850 | 4.750** |
Φέρουσα ικανότητα σασί (kg) | 4.970 | 4.940 | 4.920 | 4.875 | 4.705 | 4.970 | 4.940 | 4.920 | 4.875 | 4.855 | 4.705 | 4.620 |
Μέγιστο μήκος υπερκατασκευής (mm) | 3.995 | 4.985 | 5.725 | 6.470 | 4.725 | 3.995 | 4.985 | 5.725 | 6.470 | 7.210 | 4.725 | 6.210 |
Φορτία άξονα (μπροστά/πίσω) | 3.100/5.800 | 3.100/5.740 | 3.100/5.680 | 3.100/5.740 | 3.100/5.800 | 3.100/5.740 | 3.100/5.680 | 3.100/5.640 | 3.100/5.740 | 3.100/5.640 | ||
Κιβώτιο ταχυτήτων | Μηχανικό κιβώτιο 5 σχέσεων, κιβώτιο διπλού συμπλέκτη DUONIC 6 σχέσεων | Μηχανικό κιβώτιο 5 σχέσεων, κιβώτιο διπλού συμπλέκτη DUONIC 6 σχέσεων | ||||||||||
Μέγιστη απόδοση/ροπή στρέψης | 110 Kw (150 PS) / 400 Nm | 129 kW (175 PS) / 430 Nm | ||||||||||
Ελάχιστη ακτίνα στροφής από τοίχωμα σε τοίχωμα (m) | 11,8 | 13,8 | 15,2 | 16,6 | 15,2 | 11,8 | 13,8 | 15,2 | 16,6 | 18 | 15,2 | 18 |
*διαθέσιμο μόνο σε συνδυασμό με το μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων | **διαθέσιμο μόνο σε συνδυασμό με το κιβώτιο ταχυτήτων DUONIC |
9C18 | ||||
Καμπίνα | Άνεσης (2,0m) | |||
Τύπος καμπίνας / Καθίσματα | Μονή / 3 | |||
Μεταξόνιο (mm) | 3.400 | 3.850 | 4.300 | 4.750 |
Φέρουσα ικανότητα σασί (kg) | 5.985 | 5.950 | 5.935 | 5.895 |
Μέγιστο μήκος υπερκατασκευής (mm) | 4.985 | 5.725 | 6.470 | 7.210 |
Φορτία άξονα (μπροστά/πίσω) | 3.100/5.800 | |||
Κιβώτιο ταχυτήτων | Κιβώτιο διπλού συμπλέκτη DUONIC 6 σχέσεων | |||
Μέγιστη απόδοση/ροπή στρέψης | 129 kW (175 PS) / 430 Nm | |||
Ελάχιστη ακτίνα στροφής από τοίχωμα σε τοίχωμα (m) | 13,8 | 15,2 | 16,6 | 18 |
Το Canter 6,0 t παρέχεται προδιαμορφωμένο από τη FUSO με τη στενή έκδοση της καμπίνας.
Το Canter 6,0 t διαθέτει τον πανισχυρό και υψηλής ροπής 3λιτρο κινητήρα με απόδοση 110 kW (150 hp) σε τέλειες διαστάσεις.
Στο Canter 6,0 t η FUSO εγκαθιστά ένα κιβώτιο 5 σχέσεων.
Το Canter 6,0 t είναι εξοπλισμένο με ποικίλα σύγχρονα συστήματα υποβοήθησης και ασφάλειας.
Η FUSO προσφέρει για το Canter 6,0 t ανατρεπόμενες, εργοστασιακές υπερκατασκευές με ανατροπή προς τρεις πλευρές σε διάφορες εκδόσεις.
Η σχεδίαση του εσωτερικού του Canter 6,0 t βασίζεται στη λειτουργικότητα με γνώμονα τις ανάγκες άνεσης του οδηγού.
Το χαρτοφυλάκιο του Canter 6,0 t πείθει με μια σειρά από πολλά ακόμη στοιχεία εξοπλισμού σχεδιασμένα με γνώμονα την πρακτικότητα.
Το FUSO Canter αποτελεί προϊόν της Daimler Truck AG και διατίθεται σε 32 ευρωπαϊκές χώρες.
Περισσότερα από 800 σημεία υποστήριξης του δικτύου σέρβις της Mercedes-Benz σε όλη την Ευρώπη
παρέχουν κορυφαίας ποιότητας υπηρεσίες για τα Canter με τμήματα παροχής συμβουλών, πωλήσεων, συντήρησης και επισκευής.