ιδιαίτερα μεγάλη φέρουσα ικανότητα
και έως 6 καθίσματα
Λυπούμαστε. Δεν βρήκαμε κάτι.
Το FUSO Canter 3,5 t είναι ιδανικό για την πόλη και τα αστικά περιβάλλοντα. Οι μικρές διαστάσεις και η σχεδίασή του με σύστημα κίνησης στους μπροστινούς τροχούς χωρίς μύτη το κάνουν εξαιρετικά ευκίνητο, ευέλικτο και εύκολο στους ελιγμούς.
Διαθέτοντας την μικρότερη ακτίνα στροφής στην κατηγορία των 3,5 τόνων – 10,2 m με μεταξόνιο 2.500 mm – και εξαιρετική ορατότητα προς όλες τις κατευθύνσεις, οι οδηγοί του Canter προχωρούν μπροστά εκεί που θα έπρεπε να βάλουν όπισθεν αν κυκλοφορούσαν με οποιοδήποτε άλλο βαν. Και όλα αυτά μάλιστα, με αυξημένη οδηγική άνεση χάρη στη στάνταρ ανεξάρτητη ανάρτηση τροχών στον μπροστινό άξονα.
Προχωρώντας μπροστά: Το Canter 3,5 t με μήκος έως 5,7 m και μεταξόνιο 3.850 mm είναι επίσης το κορυφαίο όχημα στην κατηγορία του όσον αφορά το μέγιστο μήκος για την προσθήκη υπερκατασκευών.
Το χαρακτηριστικό χαλύβδινο πλαίσιο τύπου σκάλας – με πλάτος 700 mm ή 750 mm, ανάλογα με την επιλεγμένη έκδοση της καμπίνας – προσδίδει στο πλαίσιο του Canter αξιοσημείωτη στιβαρότητα και φέρουσα ικανότητα. Σε όλα τα παραπάνω προστίθενται τα μεγάλα φορτία άξονα που ξεπερνούν τον μέσο όρο – 1.950 kg για τον μπροστινό άξονα και 2.500 kg για τον πίσω άξονα – καθώς και το μέγιστο φορτίο ρυμούλκησης που φτάνει τους 3,5 τόνους. Το Canter 3,5 t είναι όντως ένα ελαφρύ φορτηγό, όλα τα άλλα είναι απλά βανάκια.
3S13 | 3S15 | ||||
Καμπίνα | Standard (1,7 m) | Standard (1,7 m) | |||
Τύπος καμπίνας / Καθίσματα | Μονή / 3 | Μονή / 3 | |||
Μεταξόνιο (mm) | 2.500 | 2.800 | 3.400 | 2.500 | 2.800 |
Φέρουσα ικανότητα σασί (kg) | 1.565 | 1.555 | 1.530 | 1.565 | 1.555 |
Μέγιστο μήκος υπερκατασκευής | 3.500 | 3.995 | 4.985 | 3.500 | 3.995 |
Φορτία άξονα (μπροστά/πίσω) | 1.950/2.500 | 1.950/2.500 | |||
Κιβώτιο ταχυτήτων | Μηχανικό κιβώτιο 5 σχέσεων, κιβώτιο διπλού συμπλέκτη DUONIC 6 σχέσεων | Μηχανικό κιβώτιο 5 σχέσεων, κιβώτιο διπλού συμπλέκτη DUONIC 6 σχέσεων | |||
Μέγιστη απόδοση/ροπή στρέψης | 96 Kw (130 PS) / 350 Nm | 110 Kw (150 PS) / 400 Nm | |||
Ελάχιστη ακτίνα στροφής από τοίχωμα σε τοίχωμα (m) | 10,2 | 11,2 | 13 | 10,2 | 11,2 |
3C13 | 3C15 (D) | ||||||||
Καμπίνα | Άνεσης (2,0m) | Άνεσης (2,0m) | |||||||
Τύπος καμπίνας / Καθίσματα | Μονή / 3 | Μονή / 3 | Διπλή / 6 | ||||||
Μεταξόνιο (mm) | 2.500 | 2.800 | 3.400 | 3.850 | 2.500 | 2.800 | 3.400 | 3.850 | 3.400 |
Φέρουσα ικανότητα σασί (kg) | 1.460 | 1.455 | 1.430 | 1.415 | 1.460 | 1.450 | 1.425 | 1.410 | 1.205 |
Μέγιστο μήκος υπερκατασκευής | 3.500 | 3.995 | 4.985 | 5.725 | 3.500 | 3.995 | 4.985 | 5.725 | 3.985 |
Φορτία άξονα (μπροστά/πίσω) | 1.950/2.500 | 1.950/2.500 | |||||||
Κιβώτιο ταχυτήτων | Μηχανικό κιβώτιο 5 σχέσεων, κιβώτιο διπλού συμπλέκτη DUONIC 6 σχέσεων | Μηχανικό κιβώτιο 5 σχέσεων, κιβώτιο διπλού συμπλέκτη DUONIC 6 σχέσεων | |||||||
Μέγιστη απόδοση/ροπή στρέψης | 96 Kw (130 PS) / 350 Nm | 110 Kw (150 PS) / 400 Nm | |||||||
Ελάχιστη ακτίνα στροφής από τοίχωμα σε τοίχωμα (m) | 10 | 11 | 12,6 | 14 | 10 | 11 | 12,6 | 14 | 12,6 |
6S15 | |||
Καμπίνα | Standard (1,7 m) | ||
Τύπος καμπίνας / Καθίσματα | Μονή / 3 | ||
Μεταξόνιο (mm) | 2.500 | 2.800 | 3.400 |
Φέρουσα ικανότητα σασί (kg) | 3.785 | 3.770 | 3.740 |
Μέγιστο μήκος υπερκατασκευής | 3.500 | 3.995 | 4.985 |
Φορτία άξονα (μπροστά/πίσω) | 2.300/4.360 | ||
Κιβώτιο ταχυτήτων | Μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων 5 σχέσεων | ||
Μέγιστη απόδοση/ροπή στρέψης | 110 Kw (150 PS) / 400 Nm | ||
Ελάχιστη ακτίνα στροφής από τοίχωμα σε τοίχωμα (m) | 11,4 | 12,4 | 14,6 |
6C18 (D) | ||||
Καμπίνα | Άνεσης (2,0m) | |||
Τύπος καμπίνας / Kαθίσματα | Μονή / 3 | Διπλά / 7 | ||
Μεταξόνιο (mm) | 3.415 | 3.865 | 3.415 | 3.865 |
Φέρουσα ικανότητα σασί (kg) | 3.685 | 3.665 | 3.465 | 3.445 |
Μέγιστο μήκος υπερκατασκευής (mm) | 5.005 | 5.750 | 4.005 | 4.750 |
Φορτία άξονα (μπροστά/πίσω) | 2.800/5.125 | 2.800/5.070 | 2.800/5.125 | 2.800/5.070 |
Κιβώτιο ταχυτήτων | Μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων 5 σχέσεων | |||
Μέγιστη απόδοση/ροπή στρέψης | 129 Kw (175 PS) / 430 Nm | |||
Ελάχιστη ακτίνα στροφής από τοίχωμα σε τοίχωμα (m) | 14,9 | 16,5 | 14,9 | 16,5 |
Γωνία προσέγγισης/διαφυγής (μπροστά/πίσω) | 35°/25° | |||
Απόσταση από το έδαφος κάτω από τον μπροστινό/πίσω άξονα | 210/185 |
7C15 (D) | 7C18 (D) | |||||||||||
Καμπίνα | Άνεσης (2,0m) | Άνεσης (2,0m) | ||||||||||
Τύπος καμπίνας / Καθίσματα | Μονή / 3 | Διπλά / 7 | Μονή / 3 | Διπλά / 7 | ||||||||
Μεταξόνιο (mm) | 2.800 | 3.400 | 3.850 | 4.300 | 3.850* | 2.800 | 3.400 | 3.850 | 4.300 | 4.750 | 3.850 | 4.750** |
Φέρουσα ικανότητα σασί (kg) | 4.970 | 4.940 | 4.920 | 4.875 | 4.705 | 4.970 | 4.940 | 4.920 | 4.875 | 4.855 | 4.705 | 4.620 |
Μέγιστο μήκος υπερκατασκευής (mm) | 3.995 | 4.985 | 5.725 | 6.470 | 4.725 | 3.995 | 4.985 | 5.725 | 6.470 | 7.210 | 4.725 | 6.210 |
Φορτία άξονα (μπροστά/πίσω) | 3.100/5.800 | 3.100/5.740 | 3.100/5.680 | 3.100/5.740 | 3.100/5.800 | 3.100/5.740 | 3.100/5.680 | 3.100/5.640 | 3.100/5.740 | 3.100/5.640 | ||
Κιβώτιο ταχυτήτων | Μηχανικό κιβώτιο 5 σχέσεων, κιβώτιο διπλού συμπλέκτη DUONIC 6 σχέσεων | Μηχανικό κιβώτιο 5 σχέσεων, κιβώτιο διπλού συμπλέκτη DUONIC 6 σχέσεων | ||||||||||
Μέγιστη απόδοση/ροπή στρέψης | 110 Kw (150 PS) / 400 Nm | 129 kW (175 PS) / 430 Nm | ||||||||||
Ελάχιστη ακτίνα στροφής από τοίχωμα σε τοίχωμα (m) | 11,8 | 13,8 | 15,2 | 16,6 | 15,2 | 11,8 | 13,8 | 15,2 | 16,6 | 18 | 15,2 | 18 |
*διαθέσιμο μόνο σε συνδυασμό με το μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων | **διαθέσιμο μόνο σε συνδυασμό με το κιβώτιο ταχυτήτων DUONIC |
9C18 | ||||
Καμπίνα | Άνεσης (2,0m) | |||
Τύπος καμπίνας / Καθίσματα | Μονή / 3 | |||
Μεταξόνιο (mm) | 3.400 | 3.850 | 4.300 | 4.750 |
Φέρουσα ικανότητα σασί (kg) | 5.985 | 5.950 | 5.935 | 5.895 |
Μέγιστο μήκος υπερκατασκευής (mm) | 4.985 | 5.725 | 6.470 | 7.210 |
Φορτία άξονα (μπροστά/πίσω) | 3.100/5.800 | |||
Κιβώτιο ταχυτήτων | Κιβώτιο διπλού συμπλέκτη DUONIC 6 σχέσεων | |||
Μέγιστη απόδοση/ροπή στρέψης | 129 kW (175 PS) / 430 Nm | |||
Ελάχιστη ακτίνα στροφής από τοίχωμα σε τοίχωμα (m) | 13,8 | 15,2 | 16,6 | 18 |
Οι τρεις εκδόσεις καμπίνας που διατίθενται για το Canter 3,5 t επιτρέπουν την εξατομικευμένη διαμόρφωση με βάση τις ανάγκες σας.
Για το Canter 3.5 t διατίθενται δύο οικονομικοί κινητήρες 3 λίτρων με απόδοση 95 kW (130 hp) και 110 kW (150 hp).
Εκτός από το συμβατικό μηχανικό κιβώτιο 5 σχέσεων, η FUSO παρέχει για το Canter 3.5 t και το κιβώτιο διπλού συμπλέκτη DUONIC® 2.0
Το Canter 3,5 t είναι εξοπλισμένο με ποικίλα σύγχρονα συστήματα υποβοήθησης και ασφάλειας.
Η FUSO προσφέρει για το Canter 3,5 t υπερκατασκευές ανατρεπόμενου οχήματος και καρότσες σε διάφορες παραλλαγές απευθείας από το εργοστάσιο.
Η σχεδίαση του εσωτερικού του Canter 3.5 t βασίζεται στη λειτουργικότητα με γνώμονα τις ανάγκες άνεσης του οδηγού.
Το χαρτοφυλάκιο του Canter 3,5 t πείθει με μια σειρά από πολλά ακόμη στοιχεία εξοπλισμού σχεδιασμένα με γνώμονα την πρακτικότητα.
Το FUSO Canter αποτελεί προϊόν της Daimler Truck AG και διατίθεται σε 32 ευρωπαϊκές χώρες.
Περισσότερα από 800 σημεία υποστήριξης του δικτύου σέρβις της Mercedes-Benz σε όλη την Ευρώπη
παρέχουν κορυφαίας ποιότητας υπηρεσίες για τα Canter με τμήματα παροχής συμβουλών, πωλήσεων, συντήρησης και επισκευής.