Λυπούμαστε. Δεν βρήκαμε κάτι.
Το FUSO Canter 6,5 t 4×4 είναι ένα ευέλικτο και αποδοτικό πολυτάλαντο όχημα, κατάλληλο για χρήση σε διάφορες συνθήκες και που αποδεικνύει τα δυνατά του σημεία καθ’ όλη τη διάρκεια του χρόνου.
Το Canter 6,5 t 4×4 είναι εξοπλισμένο με όλα όσα χρειάζεται για να ικανοποιεί υψηλότερες απαιτήσεις πρόσφυσης κατά την οδήγηση σε ανώμαλα εδάφη: Επιλέξιμη τετρακίνηση για ομαλή πορεία, επιλέξιμο μειωτήρα στροφών για καλύτερη πρόσφυση στον τροχό μέσω μεγαλύτερης ροπής σε χαμηλές ταχύτητες και μπλοκέ διαφορικό για ομοιόμορφη κατανομή της ισχύος σε όλους τους τροχούς.
Σε συνδυασμό με τον ισχυρό κινητήρα, τη μεγάλη απόσταση από το έδαφος – 210 mm κάτω από τον μπροστινό άξονα και 185 mm κάτω από τον πίσω άξονα – και τις μεγάλες γωνίες κλίσης – 35 μοίρες μπροστά και 25 μοίρες πίσω – η αναρριχητική ικανότητα του Canter 6,5 t 4×4 φτάνει στα ύψη.
Με το υπερανθεκτικό, χαλύβδινο πλαίσιο τύπου σκάλας πάχους 6 mm και πλάτους 750 mm, τα δύο μεταξόνια – 3.415 mm και 3.865 mm – καθώς και τη φέρουσα ικανότητας έως 3.680 kg που διαθέτει, το σασί αυτό αποτελεί την τέλεια βάση για μια μεγάλη γκάμα λύσεων υπερκατασκευών. Η δυνατότητα επιλογής μονής ή διπλής καμπίνας άνεσης επιτρέπει μια ακόμη πιο εξατομικευμένη διαμόρφωση και αποτελεί άλλη μια απόδειξη της ευελιξίας του στη χρήση.
Το Canter 6,5 t 4×4 κατέχει ηγετική θέση στην κατηγορία του χάρη στον εξοπλισμό του και τον συνδυασμό δυνατοτήτων διαμόρφωσης και ωφέλιμου φορτίου – ακόμη και αν συγκρίνει κανείς μόνο τη σχέση τιμής-απόδοσης.
3S13 | 3S15 | ||||
Καμπίνα | Standard (1,7 m) | Standard (1,7 m) | |||
Τύπος καμπίνας / Καθίσματα | Μονή / 3 | Μονή / 3 | |||
Μεταξόνιο (mm) | 2.500 | 2.800 | 3.400 | 2.500 | 2.800 |
Φέρουσα ικανότητα σασί (kg) | 1.565 | 1.555 | 1.530 | 1.565 | 1.555 |
Μέγιστο μήκος υπερκατασκευής | 3.500 | 3.995 | 4.985 | 3.500 | 3.995 |
Φορτία άξονα (μπροστά/πίσω) | 1.950/2.500 | 1.950/2.500 | |||
Κιβώτιο ταχυτήτων | Μηχανικό κιβώτιο 5 σχέσεων, κιβώτιο διπλού συμπλέκτη DUONIC 6 σχέσεων | Μηχανικό κιβώτιο 5 σχέσεων, κιβώτιο διπλού συμπλέκτη DUONIC 6 σχέσεων | |||
Μέγιστη απόδοση/ροπή στρέψης | 96 Kw (130 PS) / 350 Nm | 110 Kw (150 PS) / 400 Nm | |||
Ελάχιστη ακτίνα στροφής από τοίχωμα σε τοίχωμα (m) | 10,2 | 11,2 | 13 | 10,2 | 11,2 |
3C13 | 3C15 (D) | ||||||||
Καμπίνα | Άνεσης (2,0m) | Άνεσης (2,0m) | |||||||
Τύπος καμπίνας / Καθίσματα | Μονή / 3 | Μονή / 3 | Διπλή / 6 | ||||||
Μεταξόνιο (mm) | 2.500 | 2.800 | 3.400 | 3.850 | 2.500 | 2.800 | 3.400 | 3.850 | 3.400 |
Φέρουσα ικανότητα σασί (kg) | 1.460 | 1.455 | 1.430 | 1.415 | 1.460 | 1.450 | 1.425 | 1.410 | 1.205 |
Μέγιστο μήκος υπερκατασκευής | 3.500 | 3.995 | 4.985 | 5.725 | 3.500 | 3.995 | 4.985 | 5.725 | 3.985 |
Φορτία άξονα (μπροστά/πίσω) | 1.950/2.500 | 1.950/2.500 | |||||||
Κιβώτιο ταχυτήτων | Μηχανικό κιβώτιο 5 σχέσεων, κιβώτιο διπλού συμπλέκτη DUONIC 6 σχέσεων | Μηχανικό κιβώτιο 5 σχέσεων, κιβώτιο διπλού συμπλέκτη DUONIC 6 σχέσεων | |||||||
Μέγιστη απόδοση/ροπή στρέψης | 96 Kw (130 PS) / 350 Nm | 110 Kw (150 PS) / 400 Nm | |||||||
Ελάχιστη ακτίνα στροφής από τοίχωμα σε τοίχωμα (m) | 10 | 11 | 12,6 | 14 | 10 | 11 | 12,6 | 14 | 12,6 |
6S15 | |||
Καμπίνα | Standard (1,7 m) | ||
Τύπος καμπίνας / Καθίσματα | Μονή / 3 | ||
Μεταξόνιο (mm) | 2.500 | 2.800 | 3.400 |
Φέρουσα ικανότητα σασί (kg) | 3.785 | 3.770 | 3.740 |
Μέγιστο μήκος υπερκατασκευής | 3.500 | 3.995 | 4.985 |
Φορτία άξονα (μπροστά/πίσω) | 2.300/4.360 | ||
Κιβώτιο ταχυτήτων | Μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων 5 σχέσεων | ||
Μέγιστη απόδοση/ροπή στρέψης | 110 Kw (150 PS) / 400 Nm | ||
Ελάχιστη ακτίνα στροφής από τοίχωμα σε τοίχωμα (m) | 11,4 | 12,4 | 14,6 |
6C18 (D) | ||||
Καμπίνα | Άνεσης (2,0m) | |||
Τύπος καμπίνας / Kαθίσματα | Μονή / 3 | Διπλά / 7 | ||
Μεταξόνιο (mm) | 3.415 | 3.865 | 3.415 | 3.865 |
Φέρουσα ικανότητα σασί (kg) | 3.685 | 3.665 | 3.465 | 3.445 |
Μέγιστο μήκος υπερκατασκευής (mm) | 5.005 | 5.750 | 4.005 | 4.750 |
Φορτία άξονα (μπροστά/πίσω) | 2.800/5.125 | 2.800/5.070 | 2.800/5.125 | 2.800/5.070 |
Κιβώτιο ταχυτήτων | Μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων 5 σχέσεων | |||
Μέγιστη απόδοση/ροπή στρέψης | 129 Kw (175 PS) / 430 Nm | |||
Ελάχιστη ακτίνα στροφής από τοίχωμα σε τοίχωμα (m) | 14,9 | 16,5 | 14,9 | 16,5 |
Γωνία προσέγγισης/διαφυγής (μπροστά/πίσω) | 35°/25° | |||
Απόσταση από το έδαφος κάτω από τον μπροστινό/πίσω άξονα | 210/185 |
7C15 (D) | 7C18 (D) | |||||||||||
Καμπίνα | Άνεσης (2,0m) | Άνεσης (2,0m) | ||||||||||
Τύπος καμπίνας / Καθίσματα | Μονή / 3 | Διπλά / 7 | Μονή / 3 | Διπλά / 7 | ||||||||
Μεταξόνιο (mm) | 2.800 | 3.400 | 3.850 | 4.300 | 3.850* | 2.800 | 3.400 | 3.850 | 4.300 | 4.750 | 3.850 | 4.750** |
Φέρουσα ικανότητα σασί (kg) | 4.970 | 4.940 | 4.920 | 4.875 | 4.705 | 4.970 | 4.940 | 4.920 | 4.875 | 4.855 | 4.705 | 4.620 |
Μέγιστο μήκος υπερκατασκευής (mm) | 3.995 | 4.985 | 5.725 | 6.470 | 4.725 | 3.995 | 4.985 | 5.725 | 6.470 | 7.210 | 4.725 | 6.210 |
Φορτία άξονα (μπροστά/πίσω) | 3.100/5.800 | 3.100/5.740 | 3.100/5.680 | 3.100/5.740 | 3.100/5.800 | 3.100/5.740 | 3.100/5.680 | 3.100/5.640 | 3.100/5.740 | 3.100/5.640 | ||
Κιβώτιο ταχυτήτων | Μηχανικό κιβώτιο 5 σχέσεων, κιβώτιο διπλού συμπλέκτη DUONIC 6 σχέσεων | Μηχανικό κιβώτιο 5 σχέσεων, κιβώτιο διπλού συμπλέκτη DUONIC 6 σχέσεων | ||||||||||
Μέγιστη απόδοση/ροπή στρέψης | 110 Kw (150 PS) / 400 Nm | 129 kW (175 PS) / 430 Nm | ||||||||||
Ελάχιστη ακτίνα στροφής από τοίχωμα σε τοίχωμα (m) | 11,8 | 13,8 | 15,2 | 16,6 | 15,2 | 11,8 | 13,8 | 15,2 | 16,6 | 18 | 15,2 | 18 |
*διαθέσιμο μόνο σε συνδυασμό με το μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων | **διαθέσιμο μόνο σε συνδυασμό με το κιβώτιο ταχυτήτων DUONIC |
9C18 | ||||
Καμπίνα | Άνεσης (2,0m) | |||
Τύπος καμπίνας / Καθίσματα | Μονή / 3 | |||
Μεταξόνιο (mm) | 3.400 | 3.850 | 4.300 | 4.750 |
Φέρουσα ικανότητα σασί (kg) | 5.985 | 5.950 | 5.935 | 5.895 |
Μέγιστο μήκος υπερκατασκευής (mm) | 4.985 | 5.725 | 6.470 | 7.210 |
Φορτία άξονα (μπροστά/πίσω) | 3.100/5.800 | |||
Κιβώτιο ταχυτήτων | Κιβώτιο διπλού συμπλέκτη DUONIC 6 σχέσεων | |||
Μέγιστη απόδοση/ροπή στρέψης | 129 kW (175 PS) / 430 Nm | |||
Ελάχιστη ακτίνα στροφής από τοίχωμα σε τοίχωμα (m) | 13,8 | 15,2 | 16,6 | 18 |
Η FUSO προσφέρει για το Canter 6,5 t 4×4 την καμπίνα άνεσης (Comfort) σε δύο εκδόσεις.
Το Canter 6,5 t 4×4 διαθέτει τον πανίσχυρο 3λιτρο κινητήρα με απόδοση 129 kW (175 hp) για τετρακίνηση σε τέλειες διαστάσεις.
Στο Canter 6,5 t η FUSO εγκαθιστά ένα κιβώτιο 5 σχέσεων με προαιρετική, επιλέξιμη τετρακίνηση.
Το Canter 6,5 t 4×4 είναι εξοπλισμένο με ποικίλα σύγχρονα συστήματα υποβοήθησης και ασφάλειας.
Η FUSO προσφέρει για το Canter 6,5 t 4×4 ανατρεπόμενες, εργοστασιακές υπερκατασκευές με ανατροπή προς τρεις πλευρές και χαλύβδινα πλευρικά τοιχώματα.
Η σχεδίαση του εσωτερικού του Canter 6,5 t 4×4 βασίζεται στη λειτουργικότητα με γνώμονα τις ανάγκες άνεσης του οδηγού.
Ο λίστα εξοπλισμού του Canter 6,5 t 4×4 πείθει με μια σειρά άλλων χρήσιμων στοιχείων.
Το FUSO Canter αποτελεί προϊόν της Daimler Truck AG και διατίθεται σε 32 ευρωπαϊκές χώρες.
Περισσότερα από 800 σημεία υποστήριξης του δικτύου σέρβις της Mercedes-Benz σε όλη την Ευρώπη
παρέχουν κορυφαίας ποιότητας υπηρεσίες για τα Canter με τμήματα παροχής συμβουλών, πωλήσεων, συντήρησης και επισκευής.