Λυπούμαστε. Δεν βρήκαμε κάτι.
Το FUSO Canter 8,55 t προσφέρει εξαιρετική ισορροπία ωφέλιμου φορτίου καθώς διαθέτει φέρουσα ικανότητα σασί 6 τόνων περίπου και επιτρεπόμενο μικτό βάρος οχήματος έως 12,05 τόνους.
το Canter 8,55 t διαθέτει τις τυπικές μικρές διαστάσεις ενός ελαφρού φορτηγού, οι οποίες το κάνουν ευέλικτο και εύκολο στους ελιγμούς. Επιπλέον, ανάλογα με τη διαμόρφωση, έχει εξαιρετικά χαμηλό ίδιο βάρος – 2.565 kg με μονή καμπίνα και 3.400 kg με διπλή καμπίνα, χωρίς να γίνονται εκπτώσεις στην ευστάθεια.
Το στιβαρό χαλύβδινο πλαίσιο τύπου σκάλας, με πλάτος 850 mm που παραμένει ίδιο για όλες τις διαμορφώσεις, επιτρέπει φέρουσα ικανότητα σασί σχεδόν 6 τόνων και διασφαλίζει μεγαλύτερη σταθερότητα πορείας. Τα μεγάλα μέγιστα φορτία άξονα – 3.100 kg για τον μπροστινό και έως 5.800 kg για τον πίσω άξονα – ολοκληρώνουν τη στιβαρή σχεδίαση του Canter 8,55 t.
Η πλεονεκτική σχεδίασή του με σύστημα κίνησης στους μπροστινούς τροχούς κάνουν το Canter 8,55 t να έχει συγκριτικά τις πιο μικρές συνολικές διαστάσεις. Κυρίως όσον αφορά τις υπερκατασκευές μεγάλου μήκους – μέγιστο μήκος 7,2 m – δίνοντάς του ένα ατού σε σχέση με τα βαν με μύτη. Το Canter 8,55 t έχει ένα σαφές πλεονέκτημα στην ευελιξία με εξίσου πολλές – έως και 15 – θέσεις παλετών. Επιπλέον, το Canter 8,55 t διαθέτει ικανότητα ρυμούλκησης έως και 3,5 τόνων.
Το Canter 8,55 t διαθέτει το κιβώτιο διπλού συμπλέκτη DUONIC® 2.0 ως βασικό εξοπλισμό. Προσφέρει άνετη οδηγική αίσθηση και ομαλές αλλαγές ταχυτήτων χωρίς διακοπές ελκτικής ισχύος.
3S13 | 3S15 | ||||
Καμπίνα | Standard (1,7 m) | Standard (1,7 m) | |||
Τύπος καμπίνας / Καθίσματα | Μονή / 3 | Μονή / 3 | |||
Μεταξόνιο (mm) | 2.500 | 2.800 | 3.400 | 2.500 | 2.800 |
Φέρουσα ικανότητα σασί (kg) | 1.565 | 1.555 | 1.530 | 1.565 | 1.555 |
Μέγιστο μήκος υπερκατασκευής | 3.500 | 3.995 | 4.985 | 3.500 | 3.995 |
Φορτία άξονα (μπροστά/πίσω) | 1.950/2.500 | 1.950/2.500 | |||
Κιβώτιο ταχυτήτων | Μηχανικό κιβώτιο 5 σχέσεων, κιβώτιο διπλού συμπλέκτη DUONIC 6 σχέσεων | Μηχανικό κιβώτιο 5 σχέσεων, κιβώτιο διπλού συμπλέκτη DUONIC 6 σχέσεων | |||
Μέγιστη απόδοση/ροπή στρέψης | 96 Kw (130 PS) / 350 Nm | 110 Kw (150 PS) / 400 Nm | |||
Ελάχιστη ακτίνα στροφής από τοίχωμα σε τοίχωμα (m) | 10,2 | 11,2 | 13 | 10,2 | 11,2 |
3C13 | 3C15 (D) | ||||||||
Καμπίνα | Άνεσης (2,0m) | Άνεσης (2,0m) | |||||||
Τύπος καμπίνας / Καθίσματα | Μονή / 3 | Μονή / 3 | Διπλή / 6 | ||||||
Μεταξόνιο (mm) | 2.500 | 2.800 | 3.400 | 3.850 | 2.500 | 2.800 | 3.400 | 3.850 | 3.400 |
Φέρουσα ικανότητα σασί (kg) | 1.460 | 1.455 | 1.430 | 1.415 | 1.460 | 1.450 | 1.425 | 1.410 | 1.205 |
Μέγιστο μήκος υπερκατασκευής | 3.500 | 3.995 | 4.985 | 5.725 | 3.500 | 3.995 | 4.985 | 5.725 | 3.985 |
Φορτία άξονα (μπροστά/πίσω) | 1.950/2.500 | 1.950/2.500 | |||||||
Κιβώτιο ταχυτήτων | Μηχανικό κιβώτιο 5 σχέσεων, κιβώτιο διπλού συμπλέκτη DUONIC 6 σχέσεων | Μηχανικό κιβώτιο 5 σχέσεων, κιβώτιο διπλού συμπλέκτη DUONIC 6 σχέσεων | |||||||
Μέγιστη απόδοση/ροπή στρέψης | 96 Kw (130 PS) / 350 Nm | 110 Kw (150 PS) / 400 Nm | |||||||
Ελάχιστη ακτίνα στροφής από τοίχωμα σε τοίχωμα (m) | 10 | 11 | 12,6 | 14 | 10 | 11 | 12,6 | 14 | 12,6 |
6S15 | |||
Καμπίνα | Standard (1,7 m) | ||
Τύπος καμπίνας / Καθίσματα | Μονή / 3 | ||
Μεταξόνιο (mm) | 2.500 | 2.800 | 3.400 |
Φέρουσα ικανότητα σασί (kg) | 3.785 | 3.770 | 3.740 |
Μέγιστο μήκος υπερκατασκευής | 3.500 | 3.995 | 4.985 |
Φορτία άξονα (μπροστά/πίσω) | 2.300/4.360 | ||
Κιβώτιο ταχυτήτων | Μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων 5 σχέσεων | ||
Μέγιστη απόδοση/ροπή στρέψης | 110 Kw (150 PS) / 400 Nm | ||
Ελάχιστη ακτίνα στροφής από τοίχωμα σε τοίχωμα (m) | 11,4 | 12,4 | 14,6 |
6C18 (D) | ||||
Καμπίνα | Άνεσης (2,0m) | |||
Τύπος καμπίνας / Kαθίσματα | Μονή / 3 | Διπλά / 7 | ||
Μεταξόνιο (mm) | 3.415 | 3.865 | 3.415 | 3.865 |
Φέρουσα ικανότητα σασί (kg) | 3.685 | 3.665 | 3.465 | 3.445 |
Μέγιστο μήκος υπερκατασκευής (mm) | 5.005 | 5.750 | 4.005 | 4.750 |
Φορτία άξονα (μπροστά/πίσω) | 2.800/5.125 | 2.800/5.070 | 2.800/5.125 | 2.800/5.070 |
Κιβώτιο ταχυτήτων | Μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων 5 σχέσεων | |||
Μέγιστη απόδοση/ροπή στρέψης | 129 Kw (175 PS) / 430 Nm | |||
Ελάχιστη ακτίνα στροφής από τοίχωμα σε τοίχωμα (m) | 14,9 | 16,5 | 14,9 | 16,5 |
Γωνία προσέγγισης/διαφυγής (μπροστά/πίσω) | 35°/25° | |||
Απόσταση από το έδαφος κάτω από τον μπροστινό/πίσω άξονα | 210/185 |
7C15 (D) | 7C18 (D) | |||||||||||
Καμπίνα | Άνεσης (2,0m) | Άνεσης (2,0m) | ||||||||||
Τύπος καμπίνας / Καθίσματα | Μονή / 3 | Διπλά / 7 | Μονή / 3 | Διπλά / 7 | ||||||||
Μεταξόνιο (mm) | 2.800 | 3.400 | 3.850 | 4.300 | 3.850* | 2.800 | 3.400 | 3.850 | 4.300 | 4.750 | 3.850 | 4.750** |
Φέρουσα ικανότητα σασί (kg) | 4.970 | 4.940 | 4.920 | 4.875 | 4.705 | 4.970 | 4.940 | 4.920 | 4.875 | 4.855 | 4.705 | 4.620 |
Μέγιστο μήκος υπερκατασκευής (mm) | 3.995 | 4.985 | 5.725 | 6.470 | 4.725 | 3.995 | 4.985 | 5.725 | 6.470 | 7.210 | 4.725 | 6.210 |
Φορτία άξονα (μπροστά/πίσω) | 3.100/5.800 | 3.100/5.740 | 3.100/5.680 | 3.100/5.740 | 3.100/5.800 | 3.100/5.740 | 3.100/5.680 | 3.100/5.640 | 3.100/5.740 | 3.100/5.640 | ||
Κιβώτιο ταχυτήτων | Μηχανικό κιβώτιο 5 σχέσεων, κιβώτιο διπλού συμπλέκτη DUONIC 6 σχέσεων | Μηχανικό κιβώτιο 5 σχέσεων, κιβώτιο διπλού συμπλέκτη DUONIC 6 σχέσεων | ||||||||||
Μέγιστη απόδοση/ροπή στρέψης | 110 Kw (150 PS) / 400 Nm | 129 kW (175 PS) / 430 Nm | ||||||||||
Ελάχιστη ακτίνα στροφής από τοίχωμα σε τοίχωμα (m) | 11,8 | 13,8 | 15,2 | 16,6 | 15,2 | 11,8 | 13,8 | 15,2 | 16,6 | 18 | 15,2 | 18 |
*διαθέσιμο μόνο σε συνδυασμό με το μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων | **διαθέσιμο μόνο σε συνδυασμό με το κιβώτιο ταχυτήτων DUONIC |
9C18 | ||||
Καμπίνα | Άνεσης (2,0m) | |||
Τύπος καμπίνας / Καθίσματα | Μονή / 3 | |||
Μεταξόνιο (mm) | 3.400 | 3.850 | 4.300 | 4.750 |
Φέρουσα ικανότητα σασί (kg) | 5.985 | 5.950 | 5.935 | 5.895 |
Μέγιστο μήκος υπερκατασκευής (mm) | 4.985 | 5.725 | 6.470 | 7.210 |
Φορτία άξονα (μπροστά/πίσω) | 3.100/5.800 | |||
Κιβώτιο ταχυτήτων | Κιβώτιο διπλού συμπλέκτη DUONIC 6 σχέσεων | |||
Μέγιστη απόδοση/ροπή στρέψης | 129 kW (175 PS) / 430 Nm | |||
Ελάχιστη ακτίνα στροφής από τοίχωμα σε τοίχωμα (m) | 13,8 | 15,2 | 16,6 | 18 |
Η FUSO εξοπλίζει εργοστασιακά το Canter 8,55 t με τη μονή καμπίνα άνεσης.
Η FUSO εξοπλίζει το Canter 8,55 t με τον ισχυρό 3λιτρο κινητήρα με απόδοση 129 kW (175 hp), ο έχει τις τέλειες διαστάσεις για απαιτητικές μεταφορές.
Η FUSO προσθέτει στον βασικό εξοπλισμό του Canter 8,55 t το κιβώτιο διπλού συμπλέκτη DUONIC® 2.0.
Το Canter 8,55 t είναι εξοπλισμένο με ποικίλα σύγχρονα συστήματα υποβοήθησης και ασφάλειας.
Το Canter 8,55 t έχει σχεδιαστεί με γνώμονα τη φιλικότητα προς τις υπερκατασκευές και η FUSO συνεργάζεται στενά με γνωστούς κατασκευαστές υπερκατασκευών.
Η σχεδίαση του εσωτερικού του Canter 8,55 t βασίζεται στη λειτουργικότητα με γνώμονα τις ανάγκες άνεσης του οδηγού.
Το χαρτοφυλάκιο του Canter 8,55 t πείθει με μια σειρά από πολλά ακόμη στοιχεία εξοπλισμού σχεδιασμένα με γνώμονα την πρακτικότητα.
Το FUSO Canter αποτελεί προϊόν της Daimler Truck AG και διατίθεται σε 32 ευρωπαϊκές χώρες.
Περισσότερα από 800 σημεία υποστήριξης του δικτύου σέρβις της Mercedes-Benz σε όλη την Ευρώπη
παρέχουν κορυφαίας ποιότητας υπηρεσίες για τα Canter με τμήματα παροχής συμβουλών, πωλήσεων, συντήρησης και επισκευής.