ΚΑΘΙΕΡΩΜΕΝΑ ΣΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΚΑΙ ΑΠΙΣΤΕΥΤΑ ΠΟΛΥΜΟΡΦΙΚΑ.
Ναι; Τι έχει αλλάξει από τότε;
ERK: «Το Canter έχει καθιερώσει σταθερά τη θέση του στην αγορά και έχει εξελιχθεί πολύ καλά ως προϊόν. Όσον αφορά την αίσθηση, την εμφάνιση, τη λειτουργικότητα και την εργονομία. Από την ενσωμάτωση του αυτόματου κιβωτίου ταχυτήτων, του 4×4 ή του EcoHybrid, στους σύγχρονους και αποδοτικούς κινητήρες, μέχρι την απίστευτη ποικιλία σε χωρητικότητες, μεταξόνια και εκδόσεις καμπίνας. Οι εργοστασιακές μας υπερκατασκευές είναι διαθέσιμες εδώ και αρκετά χρόνια και γενικά διατηρούμε στενή συνεργασία με όλους τους γνωστούς κατασκευαστές υπερκατασκευών. Μιλάμε ότι έτσι οι πωλητές μας έχουν πολλά όπλα στη φαρέτρα τους. Με όλα αυτά μπορούν να ικανοποιήσουν πλήρως κάθε πελάτη ξεχωριστά και αυτό είναι το ζητούμενο».
Δηλαδή το Canter έφτασε πλέον τώρα στην Ευρώπη όπως πρέπει;
ERK: «Ναι, έτσι θα έλεγα. Το Canter είναι πλέον ένα από τα πιο αξιόπιστα προϊόντα στη γκάμα φορτηγών της Daimler, στιβαρότατο και αντάξιο της τιμής του, με όλη τη σημασία της λέξης. Οι πελάτες επωφελούνται επίσης από την ποιότητα του μεγάλου δικτύου αντιπροσώπων και σέρβις της Mercedes-Benz. Απολαμβάνουν την ίδια μεταχείριση με τους αγοραστές ενός Actros ή ενός Atego. Το Canter έχει υψηλό ποσοστό επαναγοράς, κάτι που τα λέει όλα, έτσι δεν είναι;»
Η FUSO ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΝΑ ΚΡΥΒΕΤΑΙ. ΤΟ ΑΝΤΙΘΕΤΟ.
Ισχύει το ίδιο και για τη μάρκα της FUSO;
ERK: «Βασικά ναι, ακόμη και αν για μένα ως άνθρωπος του μάρκετινγκ υπάρχουν ίσως ακόμη κάποια περιθώρια βελτίωσης όσον αφορά τη συγκεκριμένη αντίληψη»
Πιστεύετε ότι θα μπορούσατε να γίνετε ακόμη πιο γνωστοί στη χώρα μας;
ERK: «Τιμούμε την ιαπωνική σεμνότητα, αλλά η FUSO δεν χρειάζεται να κρύβεται, το αντίθετο μάλιστα. Η μάρκα αντιπροσωπεύει περισσότερο από το ένα τρίτο του συνολικού όγκου πωλήσεων της Daimler Truck AG παγκοσμίως. Η FUSO φιλοξενεί επίσης το κέντρο τεχνογνωσίας για τις εναλλακτικές τεχνολογίες αυτοκίνησης και το 2017 το eCanter ήταν το πρώτο πλήρως ηλεκτροκίνητο φορτηγό. Κανένας άλλος κατασκευαστής πρωτότυπου εξοπλισμού δεν είχε στο χαρτοφυλάκιό του τέτοιου είδους όχημα εκείνη την εποχή».
Ακούγεται πρωτοποριακό…
ERK: «Είναι! Το eCanter ήταν το πρώτο ηλεκτρικό φορτηγό που μπήκε σε παραγωγή μικρής σειράς και τώρα βρισκόμαστε στο σημείο όπου το λανσάρουμε σε μεγάλη σειρά. Πιστεύω ότι κάνουμε όντως μια καλή προσφορά στην ειδική αυτή κατηγορία πελατών μας ακριβώς την κατάλληλη στιγμή. Μπορούν να βασίζονται στη γνώριμη σε αυτούς μάρκα και ταυτόχρονα στην εκτεταμένη και αποδεδειγμένη τεχνογνωσία μας στις νέες τεχνολογίες για τις προκλήσεις που φέρνει η στροφή προς βιώσιμες λύσεις μεταφορών».
Τι γίνεται όμως με εκείνους τους πελάτες που δεν είναι ακόμη σε θέση να στραφούν στην ηλεκτροκίνηση;
ERK: «Δεν θα τους αφήσουμε στην τύχη τους, φυσικά, σάς παραπέμπω στο νέο Canter. Η χρήση του πετρελαίου εξακολουθεί να είναι μια εύλογη λύση σε ορισμένες εφαρμογές και είναι και παραμένει η βάση. Αποκτήσαμε την τεχνογνωσία μας μέσα από την περαιτέρω ανάπτυξη των πετρελαιοκίνητων οχημάτων μας. Ό,τι μπορούμε, το έχουμε συμπεριλάβει. Η γνώση του τι χρειάζονται οι πελάτες μας προέρχεται από εκεί. Δεν πετάμε έτσι απλά τόσες γνώσεις στον κάλαθο των αχρήστων. Για ποιον λόγο; Τις μεταφέρουμε σε μια προσέγγιση προσανατολισμένη στο μέλλον. Ακριβώς όπως οι πελάτες μας χρησιμοποιούν την εμπειρία τους για να αλλάξουν και να προσαρμόσουν της δραστηριότητες τις επιχείρησής τους. Είμαστε και θα συνεχίσουμε να είμαστε ένας αξιόπιστος συνεργάτης για όλους τους πελάτες μας».